kep8k46u4ydngqtpl0z9gs51opak77

Haaima Hylkema

Social media beheer

Voor Haaima Hylkema zijn er op basis van de content en media strategie aanbevelingen voortgekomen die zijn toegepast op de social media kanalen. Het autobedrijf uit Noord-Nederland wilde de online positie en connectie met de (toekomstige) klant versterken. Hiervoor is onder andere een nieuwe huisstijl gecreëerd voor meer herkenbaarheid, zijn we aan de slag gegaan met het creëren van diverse relevante concepten en content types. Dit heeft geleid tot een gestage groei van de resultaten van de verschillende platformen.

Zo hebben we op Instagram de diversiteit aan contenttypes uitgebreid met drie soorten (story’s, reels en slides). Voor Facebook hebben we een constante groei gerealiseerd over de afgelopen drie maanden, en zijn het aantal negatieve reacties gereduceerd met behulp van webcare. LinkedIn is door frequent te posten en gebruik te maken van activiteiten van medewerkers, een explosieve groei te zien in het engagement rate. Tot slot hebben we recent het beheer van het nieuwe TikTok kanaal op ons genomen, met een resultaat van een aantal viral video’s en verhoogde engagement naar de andere kanalen.